Problemen of vragen over je auto? Plaats hier een bericht!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49

Discussie: elektrische auto of niet?

Standaard Re: Discussie: elektrische auto of niet?

Om te beginnen, goeie elektrische auto's zijn er nauwlijks voor een budget prijs. Ik heb laatst voor een paar dagen de Golf GTE mogen hebben, die valt nogal tegen voor de "hybride" catagorie. Alleen maar elektrisch rijden max 50 km actieradius :/. Als ik mijzelf ooit elektrisch zie rijden dan waarschijnlijk in een Tesla. Maar voor nu, nog lekker bij de verbrandingsmotor blijven :P

P.s. Dit is geen spam, maar als u zo vriendelijk zou willen zijn. Zou u misschien wat tips kunnen geven voor ons net begonnen YouTube kanaal en website?

YouTube: https://goo.gl/fwJvGY

Website: www.autopassie.com

Alvast bedankt!

Groetjes,

Yannick

Reacties
    2

Inderdaad,

zo denk ik er ook over!

Reacties
    2

En natuurlijk om een fatsoenlijke caravan te gaan trekken, dat moet toch ook met benzine of diesel!?.

Ik vind ze te stil.Ik wil mijn Auto graag horen.Ik ben 68.Ik kan het ook niet betalen.

Komen er ook electrische Campers dan?Mijn huidige Buscamper die hoor je wel.V8 5.7

Reacties
    4

Ik ben het er mee eens dat het de toekomst is, maar verplicht de fabrikanten dat de auto 'hoorbaar' moet zijn! Mijn buren hebben een prachtige nieuwe Hyundai maar het onhoorbaar wegrijden vind ik een crime.

Ik denk er ook al een tijdje over na om een elektrische auto aan te schaffen. Ik heb wat op het internet zitten zoeken, aangezien een elektrische auto erg duur is. Na een tijdje zoeken kwam ik terecht op http://www.bartvandermeijden.nl/ Hierop las ik dat je tegenwoordig ook auto's kan leasen. Dit is veel voordeliger. Daarom ben ik op zoek gegaan naar lease maatschappijen die ook elektrische auto's verhuren. Sinds twee weken rij ik nu in een elektrische lease auto. Het bevalt me erg goed.

Reacties
    2

Ooit misschien wel denk ik alleen hoe langer je wacht hoe beter de technologie, prijs, accuduur etc.
    Echter ook andere meer efficiënte, goedkopere en nog minder vervuilende technieken als elektrisch rijden zullen er ooit wel komen en het hele elektrische rijden wegvagen. Vraag is alleen wanneer.
    Laatst gewijzigd door Rene M; 30 oktober 2017 om 13:52

Reacties
    1

Leuk om hierover mee te kunnen discussiëren. Zelf zat ik namelijk eerst ook enorm te twijfelen of ik zou overstappen naar een elektrische auto. Is het nou wel zo handig dacht ik? Kom ik niet ergens stil te staan en kan ik vervolgens niks meer? En zijn er wel genoeg van palen waar ik mijn auto aan kan opladen? Een vriend van mij adviseerde me om is te gaan kijken op http://utrecht-crowdfunding.nl/. Dit is een investeringsbedrijf in allerlei zaken. Zij hebben mij geholpen en uitgelegd waarom het handig is om te investeren in een elektrische auto. Zo staat natuurlijk voorop dat het veel beter is voor het milieu. Je rijdt namelijk schoner. Ook heb ik een proefritje gemaakt en ik merkte al snel dat ik het erg prettig vond. Mijn keuze was dus snel gemaakt en ik dacht bij mezelf waarom ook niet!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke discussies

1. Nationale Auto Quiz 2011 - discussie topic
    By Martijn in forum De Garage Chatroom
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 december 2011, 18:30
  2. BYD Auto heeft eerste elektrische auto gelanceerd
    By Automobiel Management in forum Autonieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 februari 2009, 20:22

Members who have read this thread: 63

Regels voor berichten