Problemen of vragen over je auto? Plaats hier een bericht!

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 61 t/m 63 van 63

Discussie: elektrische auto of niet?

Standaard Re: Discussie: elektrische auto of niet?

Beste autoliefhebbers!

Met onze Ode aan de Verbrandingsmotor willen wij juist een tegengeluid bieden. Laten zien wat er verloren gaat als iedereen straks elektrisch gaat rijden. Wellicht heeft een van jullie interesse in onderstaand project:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Is je muscle car je grootste hobby?
    Deel jij die passie graag met anderen? Dan zoeken wij jou!

Voor de afstudeervoorstelling Ode aan de Verbrandingsmotor zijn wij op zoek naar liefhebbers die bereid zijn om een avond (of meerdere) deel te nemen aan ons project. Dit betekent dat jij een rit met drie of vier man publiek uitvoert langs verschillende plekken. Zodat het publiek kan een echte muscle-car ervaring kan opdoen. De theatervoorstelling gaat over de idealen en het gevoel achter de verbrandingsmotor (vrijheid en avontuur, gaan en staan waar je wilt) en hoe wij dat en de menselijke maat verliezen wanneer we overstappen op elektrisch rijden.

Het evenement zal plaatsvinden in de week van 13 tot en met 20 juni (exacte data volgen nog) in Amsterdam.
    Meer info over het project: zie de site van Céline (https://celinetalens.com)

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten? Stuur ons een mailtje op het volgende e-mailadres: marloeswieffer@gmail.com
    Wij horen graag van je!

Met vriendelijke groet,
    Céline Talens en Marloes Wieffer
    06 81231797

Reacties
    2

Ik verwacht zeker elektrisch te gaan rijden de toekomst! Zodra de mogelijkheid daar is, zal ik overstappen. Verder is dit een heel interessante discussie. Ik doe hier op dit moment ook onderzoek naar. Wat remt ons in het rijden van elektrische auto's? Een erg relevante vraag om te beantwoorden met het oog op de toekomst van autorijden. Mijn onderzoek is nog steeds lopende, en ik zou het echt super vinden als jullie ook je mening willen delen adhv een enquête. Ik vind het geen probleem om de uitkomsten ook weer op dit forum te delen zodat iedereen kan zien waar we nu staan wat betreft elektrisch rijden. Het invullen kan via deze link: http://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3ODtMyKPUXBH3Lv

Reacties
    2

Ik verwacht zeker elektrisch te gaan rijden de toekomst! Zodra de mogelijkheid daar is, zal ik overstappen. Verder is dit een heel interessante discussie. Ik doe hier op dit moment ook onderzoek naar. Wat remt ons in het rijden van elektrische auto's? Een erg relevante vraag om te beantwoorden met het oog op de toekomst van autorijden. Mijn onderzoek is nog steeds lopende, en ik zou het echt super vinden als jullie ook je mening willen delen adhv een enquête. Ik vind het geen probleem om de uitkomsten ook weer op dit forum te delen zodat iedereen kan zien waar we nu staan wat betreft elektrisch rijden. Het invullen kan via deze link: http://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3ODtMyKPUXBH3Lv

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Soortgelijke discussies

1. Nationale Auto Quiz 2011 - discussie topic
    By Martijn in forum De Garage Chatroom
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 december 2011, 18:30
  2. BYD Auto heeft eerste elektrische auto gelanceerd
    By Automobiel Management in forum Autonieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 februari 2009, 20:22

Members who have read this thread: 52

Regels voor berichten