Hallo, ik het volgende probleem. Sinds enkele weken wordt mijn accu leeg getrokken, soms in één enkele nacht. Na lang zoeken kwam ik er achter dat het de "Airdistribution" is. dit is te vinden in de SID (customize), ik heb deze op hand gezet en het probleem van het accu leeg trekken leek voorbij. Echter, vanmorgen was de accu weer helemaal leeg. De storing is ca. 1 week weggebleven. Wat er gebeurd is dit: ik zet de auto weg en doe de deuren op slot, dan brand er nog een lampje in de cd-speler (het stroomverbruik is op dat moment ca. 6A), vervolgens gaat het lampje uit en zakt de stroom langzaam naar 0.5A. Zodra de stroom onder de 0.5A komt beginnen er allerlei motortjes onder het dashboard te draaien, gaat het lampje in de cd-speler branden en is het stroomverbruik weer ca. 6A. Dit alles herhaald zich elke 15 sec. Toen ik de "Airdistribution" op hand had gezet ging het lampje in de cd-speler uit en bleef alles rustig en kon je de auto elke morgen starten.
Wie heeft dit al eens eerder gehoord, ik wil eigenlijk nog geen afscheid nemen van deze fijne auto.